شناسایی هوش چندگانه و ارتباط ان با اموزش رباتیک

    1. ایا تا به حال هوش چند گانه خود رو شناسایی کرده اید؟

    1. .
    1. ایا میدانستید برای شناسایی استعداد و توانایی فردی نباید تنها به ضریب هوشی اکتفا کرد. با شناسایی هوش چندگانه خود و فرزندتان میتوانید حدس بزنید در چه رشته و چه شغلی توانایی بیشتری دارید و با علم و شناخت فردی خود ، مسیر درست زندگی را انتخاب نمایید.
    1. بدیهی است برای رسیدن به شناخت فردی نیاز به ازمون مهارت سنجی دارید.
    1. ما در پکیج اموزشی رباتیک ، تفاوتی با دیگر موسسات اموزش دهنده ایجاد کرده ایم.

    1. در هر مرحله از اموزش در حقیقت فرد ضمن یادگیری مطالب و مهارت رباتیک در یک ازمون مهارت سنجی که پیش تر توسط مشاوران روان شناسی ما تنظیم شده است شرکت مینماید.
    1. در پایان اموزش هر فرد کارنامه ای از تعداد هوش های خود دارد و توانایی خود را به صورت کارشناسی بازبینی مینماید و میتواند برای اینده خود بر طبق استعداد و توانایی خود برنامه ریزی نماید و قدم بردارد تا احتمال شکست و عدم رضایت را در خود پایین بیاورد.

    1. تئوری هوش‌های چندگانه نظریه‌ای است آموزشی که اولین بار توسط هوارد گاردنر تنظیم و ارائه گردیده است. بر طبق این نظریه، دیدگاه‌های روان‌سنجی سنتی نسبت به هوش، بسیار محدود و ضعیف است. گاردنر نظریه‌اش را نخستین بار در کتاب «قاب‌های ذهنی: نظریه هوش چندگانه»، در سال ۱۹۸۳ ارائه کرد. به عقیده او همه انسان‌ها دارای انواع مختلفی از هوش هستند. او در کتاب خود، هشت نوع مختلف هوش را معرفی نموده و احتمال داده است که نوع نهمی نیز به عنوان «هوش هستی‌گرا» وجود داشته باشد. طبق نظریه گاردنر، برای به دست آوردن تمام قابلیت‌ها و استعدادهای یک فرد، نباید تنها به بررسی ضریب هوشی پرداخت بلکه انواع هوش‌های دیگر او مثل هوش موسیقایی، هوش درون فردی، هوش تصویری-فضایی و هوش کلامی- زبانی نیز باید در نظر گرفته شود

تست شخصیت‌شناسی مایرز-بریگز

تست شخصیت شناسی MBTI از شناخته شده ترین تست های شخصیت شناسی است

این آزمون نوع برقراری ارتباط با دیگران، ترجیحات شما در محل کار و تمایلات شما در گذراندن اوقات فراغت را نشان می دهد.تست شخصیت شناسی MBTI شامل چهار مقیاس دو قطبی است که به هر قطب یک ترجیح شخصیتی گفته می شود و سبک شما را در تعاملات اجتماعی، جمع آوری اطلاعات، ارزیابی و تصمیم گیری ، هدایت و برخورد با جهان خارج نشان می‌دهد.

با ما همراه باشید و با شرکت در کلاس رباتیک از تعداد هوش و فرم شخصیتی خود براساس معیارهای علمی و مشاورین روانشناسی ما اگاهی کسب کنید.تنها هزینه کلاس رباتیک معمولی را میپردازید ولی  از مشاوره کارشناسان ما در امور خودشناسی هم بهره مند شوید.

مارتین سلیگمن

((اگر فکر میکنید یک زندگی شادمانه اصیل ،مسیری به غیر از شناسایی ارزشها و توانمندیهای شخصی خود و بکارگیری انها در زندگی شخصی و خانوادگی و شغلی و اجتماعی خود، راه میانبر دیگری دارد،شما نیز به خیل عظیم انسانهایی می پیوندید که در حین داشتن شهرت و ثروت و مکنت ، بیچاره و فلک زده زندگی میکنند.))

تنها راه شادمانی اصیل، شناسایی ارزشها و فضیلتها و توانمندی خودتان و یادگرفتن چگونگی بکارگیری انها در زندگی فردی و اجتماعی و خانوادگی خودتان می باشد.

زمان ثبت نام : از اول دی ماه

محل برگزاری : ساری خ فلسطین

ثبت نام از طریق تلفن : ۰۹۰۲۶۳۱۷۴۱۴


3 thoughts on “شناسایی هوش چندگانه و ارتباط ان با اموزش رباتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.