اب خوردگی ریموت

با توجه به حساسیت دستگاه های الکترونیکی نسبت به رطوبت و اب ، در صورتی که کنترل دزدگیر شما دچار اب خوردگی با حجم زیاد شد یا درون اب افتاد نکات زیر را به ترتیب انجام دهید تا از سوختن ان جلوگیری نمایید.

۱-پس از اب خوردگی ریموت میباید اولین کار و مهمترین کار که جدا نمودن باتری از کنترل میباشد را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهیم.فورا با چهار سوی ریز پیچ پشت ریموت ا باز کرده سپس باتری را از ان جدا نمایید.

۲-پس از جدا کردن باتری شما دیگر نیاز ب عجله ندارید و با حوصله توسط ی سشوار با باد ملایم نه گرم نه سرد ، خوب مدار باتری را خشک نمایید.

توجه داشته باشید باد خیلی گرم به قطعات الکترونیکی اسیب خواهد زد.

۳-با اسپری خشک تینری مدار را شستشو داده و با برس یا مسواک خیلی خیلی نرم اهسته مدار را با اسپری بشویید.در صورتی که اسپری تینری ندارید از الکل سفید خالص استفاده نمایید.در صورتی که هیچکدام از دو محلول نام برده را ندارید ازین مرحله صرف نظر نمایید و هرگز با محلول یا اسپری چرب یا الکل رقیق شده یا مایعات دیگر پرهیز نمایید.

۴-حال دوباره به مدت ۵ دقیقه با دمای ملایم سشوار برد را به ارامی خشک نمایید و در زمان صرفجویی نکنید زیرا مایعات استفاده شده به داخل میکروسووئیچ و زیر ای سی نفوذ کرده باید خوب خشک شود.

۵-حال با خیال راحت باتری دستگاه را نصب نمایید.توجه کنید در اکثر مواقع نیاز به تعویض باتری و نو شدن باتری میباشد.

امیدوارم این مطلب اموزشی مشکل شما را حل کند.ما را از دعای خود بی بهره نگذارید.مهندس شعبان نژاد

3 thoughts on “اب خوردگی ریموت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.